مجموعه بازرگانی سیناراد شما را به خرید بهترین ماشین شارژی، موتور شارژی و اسکوتر دعوت می نماید.
کافیست با شماره 09120786147 تماس بگیرید.

                                    یا از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره بالا پیام دهید.

                                                           تماس با مسئول فروش

توزیع جزئی ماشین شارژی گناوه

قویترین ماشین شارژی

توزیع جزئی ماشین شارژی به عهده نمایندگان شرکت می باشد که در بازار گناوه پخش و با قیمت مناسب به فروش می رسد و نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. در این راستا بسیاری از افراد در پی این هستند که ماشین شارژی بزرگسالان و ماشین شارژی کودکان را می توان از کجا تهیه نمود که در این زمینه شرکت های پخش با در اختیار دادن شماره تماس برای مشتری ها امکان خرید ساده و سریع را فراهم ساخته اند.

خرید ماشین شارژی ارزان به صورت عمده

برای خرید عمده ماشین شارژی ارزان باید به صورت مستقیم به وارد کننده ی این محصول مراجعه نمود. وارد کننده بدون وجود واسطه لیست قیمت محصول را در اختیار مشتریان قرار می دهد و این باعث می شود که قیمت برای خریدار به میزان بسیار زیادی کاهش یابد. در برخی از مراکز نمونه های مختلف ماشین شارژی را با قیمت عمده اما به صورت جزئی یا تک در اختیار مشتری قرار می دهد که این یکی از فعالیت های بسیار خوب آن مجموعه است.

توزیع جزئی ماشین شارژی گناوه

واردات ماشین شارژی کودک در ایران

یکی از فعالیت هایی که در حال حاضر در کشور در حال انجام است واردات ماشین شارژی کودک است. به علت اینکه گرفتاری والدین به حدی زیاد شده است که خانواده ها قادر نیستن کودکان خود را به بیرون از منزل برای تفریح ببرند در نتیجه فروش ماشین شارژی در بازار یکی از مشاغل خوب و مفید است. در این زمینه برخی از افراد با سرمایه ای که در اختیار دارند واردات ماشین شارژی کودک در ایران را در اختیار گرفته اند و با وارد نمودن این محصول توانسته اند نیاز بازار ماشین شارژی را در بازار داخل تامین نمایند. اکثر مدل های ماشین شارژی کودک که در بازار موجود هستند وارد شده از کشور چین هستند و برخی از آن ها تحت لیسانس کشور های سازنده ی ماشین اصلی می باشد. به طور مثال می توان گفت ماشین شارژی کودک ولوو یکی از نمونه هایی است تحت لیسانس شرکت ولوو است. پس واردات انواع ماشین شارژی و موتور شارژی از کشور چین صورت می گیرد و می توان گفت تمامی کیفیت ها در سطح یکسان قرار دارد.

توزیع جزئی ماشین شارژی گناوه

به چه صورت می توان لیست قیمت ماشین شارژی را دریافت نمود؟

همانطور که گفته شده برای دریافت لیست قیمت ماشین شارژی و موتور شارژی باید به مراکز عمده ی این محصول مراجعه نمود که برخی از این مراکز لیست قیمت را نیز به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. هرچند دسترسی پیدا نمودن به وارد کننده ی این محصول قطعا در دسترسی به قیمت ارزان ماشین شارژی تاثیر بیشتری خواهد داشت.

 

ماشین شارژی کودک

مشخصات ماشین شارژی کودک دو نفره گناوه

یکی از نمونه های ماشین شارژی کودک که در گناوه و سایز شهر های ایران به دنبال آن هستند ماشین شارژی کودک دو نفره است. این نمونه ماشین شارژی ها برای خانواده هایی که دارای دو فرزند هستند بسیار مناسب است البته ناگفته نماند که نمونه های دو نفره برای یک کودک ۱۰ ساله نیز مناسب می باشد. ماشین شارژی دو نفره دارای آپشن ها و مشخصات گوناگونی می باشد که می توان گفت با نمونه های تک نفره یکسان هستند و تفاوت جزئی با نمونه ی تک نفره دارند.

  1. صندلی دو نفره
  2. فرمان کنار
  3. شاسی بزرگ تر نسبت به نمونه های تک نفره
  4. موتور قوی تر
  5. باتری قوی تر

این موارد برخی از تفاوت ها بین ماشین شارژی های دو نفره و تک نفره هستند.

فروشنده ماشین شارژی شاسی بلند

 

بازار فروش ماشین شارژی

بازار فروش ماشین شارژی یکی از گسترده ترین و متنوع ترین بازار های فروش اسباب بازی می باشد. در بازار فروش ماشین شارژی باید نسبت به چگونگی کارکرد این محصول شناخت داشت تا بتوان به مشتری خود بهترین مشاوره و راهنمایی را ارائه داد. تنوع مدل و شناخت از امکانات ماشین شارژی از مهم ترین مسائل است که تنها فروشندگان از آن ها اطلاع دارند.

اطلاعات مربوط به ماشین شارژی در بازار فروش این محصول

موارد بسیار زیادی وجود دارد که به هنگام خرید ماشین شارژی باید در نظر قرار داد این موارد توسط فروشنده در اختیار مشتری قرار میگیرد و باعث انتخاب ساده تر و راحت تر ماشین شارژی و موتور شارژی می شود. می توان مواردی که باید در نظر قرار داد به شرح زیر است:

  • ولتاژ و آمپر باتری
  • سایز ماشین شارژی
  • تعداد موتور
  • آپشن ها و امکانات ماشین شارژی

امکانات و آپشن های ماشین شارژی از ویژگی های جانبی هستند که در کیفیت ماشین شارژی تاثیر نمی گذارد.

ماشین شارژی دو نفره درجه یک

مرکز پخش ماشین شارژی

مرکز پخش ماشین شارژی در ایران امکان خرید انواع ماشین شارژی و موتور شارژی را برای تمامی افراد و مشتریان خود فراهم ساخته است. عرضه ی مستقیم این محصول از طریق وارد کننده، راه دسترسی را تا حدودی راحت کرده و باعث شده بتوان این محصول را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمود. همچنین به هنگام خرید این محصول از وارد کننده این نکته نیز بسیار موثر است که چون ماشین شارژی به هیچ عنوان استارت نخورده پس خرابی باتری به هیچ عنوان وجود ندارد پس با اطمینان خاطر می توان خرید نمود.

پخش عمده ماشین شارژی

نحوه ی ارسال ماشین شارژی

روش های مختلفی برای ارسال ماشین شارژی وجود دارد که چه صورت عمده و چه تک این روش ها متفاوت است. اصولا در هنگام ارسال بار به صورت عمده از طریق باربری صورت می گیرد که هزینه ی تمام شده برای مشتری به میزان زیادی کاهش می یابد. البته نمونه های تک که برای مشتری ارسال می شود نیز امکان ارسال با باربری وجود دارد اما در هنگام ارسال بار های تک می توان به مواردی همچون :

  • چاپار
  • تیپاکس
  • پست

اشاره نمود. اما همیشه ارسال با باربری هم برای بارهای تک و هم برای بارهای عمده بسیار کم هزینه تر می باشد. شرکت سیناراد با چند سال تجربه در زمینه ی واردات ماشین شارژی و موتور شارژی توانسته است بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در بازار های داخلی عرضه کند و مشتریان خاص به خود را دارا می باشد. این مجموعه این امکان را فراهم ساخته است تا مشتریان بتوانند به سادگی تنها با یک تماس ساده نمونه های مد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب سفارش داده و خریداری نمایند.

فروشگاه معتبر ماشین شارژی

contact us

راه های ارتباطی با مدیر فروش:
مهندس سعیده شهریاری
mobile icon شماره موبایل: 09120786147
telephone icon شماره ثابت: 02128423890 داخلی 2
fax icon فکس: 02128423890 داخلی 7
telegram icon کانال تلگرام: sharzhisinarad@
telegram icon تلگرام مدیر فروش: saeedeshahriari@
whatsapp icon واتس اپ: 09120786147
instagram icon اینستاگرام: sinaradtoy
twitter icon توئیتر: sinaradtoy
aparat icon آپارات: sinaradtoy
email icon پست الکترونیکی: sinaradtoy@gmail.com
address icon آدرس انبار شماره 1 : جاده قم ساوه – جعفریه – مجتمع سیناراد
address icon آدرس انبار شماره 2 : تهران – شورآباد
address icon آدرس دفتر تهران : تهران- کامرانیه جنوبی – کوچه پرستو
address icon آدرس دفتر قم : قم – سالاریه – اقاقیا 1
مهندس سعیده شهریاری

برای کسب اطلاع از قیمت و روش خرید انواع ماشین شارژی و موتور شارژی می توانید با ما در بخش فروش محصولات در ارتباط باشید.
مهندس شهریاری مسئول فروش

09120786147

مجموعه بازرگانی سیناراد شما را به خرید بهترین ماشین شارژی، موتور شارژی و اسکوتر دعوت می نماید.
کافیست با شماره 09120786147 تماس بگیرید.

                                    یا از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره بالا پیام دهید.

                                                           تماس با مسئول فروش

برندسازی توسط هلدینگ فرجادی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید